9 Haziran 2008 Pazartesi

Haftasonundan birkaç resim


ata yadigarı su kemerleri ,Mimar Sinan ın eseri




benim kovanları diğer arıcılarda 2-3 km uzağa ormanın içine koydum,bir önceki gönderide fotoğrafı var .Ben avantajı olur bunaltıcı sıcaklarda gölgede iyi çalışırlar diye ağaç altına koydum fakat şimdi içimde bir şüphe var acaba daha serin olduğundan verim düşermi.Çerceveleri pek kaldırmadım fakat bal akımı daha başlamamış gibi geldi bana ,hayırlısı göreceğiz inşallah.
Kestane ağacı bol ve de yakında başka koloni yok umutluyuz!..



3 yorum:

Ali Türk dedi ki...

Abi insan kovanı açar bir bakar.Çıtalarda ağarma varsa bal geliyordur,çıta çekmene gerek bile yoktu.Sezon bitiyor sen bal gelmeye başlamadı diyorsun::(((

Kenbiloğlu dedi ki...

Ali abi,
nasib işi ,arıları ormanın içine ağaçların içine koydum nisbeten serin arılar 4-5 çerceve normal hallerinden daha sıkışık harket ediyorlar haliyle 3-4 çerceve boşa çıkmış diğerlerini de tam kontrol etmedim,hafta sonu biraz sıkıştıracağım arıları.Muslukta çalışma iyi bal geldiği belli
hayırlısı ..
selamlar

Unknown dedi ki...

Su kemerlerini görünce 23 yıl öncesine gittim.Ne günlerdi...