21 Aralık 2009 Pazartesi

Bilecik Canlı Forum

www.aricilik.gen.tr nin düzenlemiş olduğu Canlı Forumu Bilecik-Pazaryeri




Sabah 05 te benim evden çıktığımda arabanın üstünde 10 cm kar vardı eyvah zorlu bir yolculuk olacak diye düşündüm.Bahçeşehiri çıktığımda yerde kar olmadığını gördüm.
Önce Büyükşef Murat Çakır abimizi sonra da Mustafa Kabaoğlu abimizi aldıktan sonra
saat 09 gibi Bilecik otogara vardık ve çayları yudumlamaya başladık.




Etkinlik sıcak bir ortamda gerçekleşti daha önce bloglardan tanıdığımız bir çok arkadaşla tanışma fırsatı bulduk ağırlıkla Bilecik ve Eskişehirli arıcılar mevcuttu.



Sonra tabi Hüseyin Avni Özcan abimizin arılığına sucuk mangala karınlarda acıkmıştı..



Herkes bulduğu yerde sucuk ızgarayı götürmeye başladı, tabi kovan girişi imiş kimsenin umrunda değil yaz olsaydıda ben sizi görseydim :))



Yemekten sonra ateş etrafında muhabbet koyulaştı haliyle



Buraya kadar gelipte Şeyh Edebali nin türbesine uğramadan gidemezdik tabiki akşamda olsa Şeyh Edebali nin türbesini ziyaret ettik hemen yanında Orhan Gazi Camii
akşam olduğu için ancak bu pozları alabildim zaten makinanın pilide bitmişti son pozlar bunlar oldu.

Emeği geçen bütün arkadaşlara tekrardan teşekkürler...

1 yorum:

Taşkın ÖZŞAHİN dedi ki...

selamlar
bilgi alışverişi ve paylaşım güzel oluyor
başarılar