20 Eylül 2011 Salı

Formik asit ikinci tur uygulama

Altta görünen ruşet kovan macahel F1 ana arımın olduğu kovan diğer kovanlarda bu kadar varrova yok hatta arı üzerinde varro göremedim desem yalan olmaz.

Öncelikle başka bir ruşet kovana buzdolabında soğutulmuş %85 lik formik asitten karton mukavva üzerine havlu peçete koyarak 4 ml verdim akşam üstü.Baktım kovanda bayağı uğultu oluştu birkaç arı dışarı çıktı.Resimde görülen kovana ve diğer ruşetlere biraz korktuğumdan 2ml uygulama yaptım.

Resimde görülen çıtalarda o kadar yoğun varroa gözüküyorduki her arı üzerinde iki varroa şimdi sadece bir arı üzerinde bir varroa gördüm şimdi dozu 4ml yapıp bu akşam tekrar uygulayacağım sonuçları inşallah yine paylaşırız




2 yorum:

Unknown dedi ki...

s.a ismail benim kızladan ses seda yok yoksa yoksa onlarıda hallettirdinmi selam ve dua ile

Kenbiloğlu dedi ki...

Asım abi a.s

maalesef kızın biri 9 gün beklemeye rağmen kabul görmedi
hayırlısı olsun