14 Ekim 2012 Pazar

Arılara Formik Asit Uyguladım

 
 
 


Formik asit uygulamasını %85 lik olarak ,karton üzerine mutfak temizlik bezi koyarak kovan başı 10 ml olarak uyguladım;ruşet kovanlara 5 ml şırınga ettim.Bir olumsuzluk yaşamadım sadece bir kovanda 10 tane gibi arı ölüsü vardı.Uçuş tahtasındaki varrovalardan da görüldüğü üzere etkisini göstermiş.(Üstteki ana arı yine İbrahim Öztürk arkadaşımızdan gelen ana )



Bu ana arıyı Boludan İbrahim Öztürk arkadaşımız yollamıştı yaşlı diye değiştirince boşa çıkmış
bende de anasız bir kovan vardı kabul ettirdik sorunsuz , inşallah bahara kadar idare eder bizi...


Kardeş kediler hoşuma gitti görüntü çekeyim bir foto dedim...




Arılar bahçemdeki bitkilerden polen alıyor. Soğuk bastırmadan kovanlara son bir düzenleme çekmem lazım hayırlısı...

Hiç yorum yok: