8 Mayıs 2008 Perşembe

3.Oğul !!!!

bugün üçüncü oğulu da aldık ,arılığa geldiğimde tam yeni çıkıyordu videoyu yükleyemedim sonra tekrar deneyeceğim.Hemen oğul kokusu sürüp bir kovan koydum (resimdeki gibi) oğul kovanın kenarına resimdeki gibi sardı.Baktım kovanın döllü anasını gördüm iriydi elimle kovanın içine çercevelerin üstüne koydum,başladım beklemeye bir türlü hepsi içeri girmedi .Kovan kapağını açtığımda yerde anayı bir işçinin öldürdüğünü gördüm eyvah dedim baktım kalabalıkta bir ana daha genç dölsüz belli ,sonunda hepsi kovana zorlada olsa girdi.Sonradan anladımki bu iki oğuldu
ben bir oğul zannettiğim için elimle avuç avuç kovana doldurdum asıl ana gitti ,hayırlısı olsun
bu da bir tecrübe.

bu ana bir kovanın musluğunda ölmek üzere duruyordu benim tahminim oğul çıkan kovanda çıkan fazla analar birbirini elemeye başladı bir tane kalana kadar

akasyalar geçmek üzere, dört kovanımı dün akasya ağaçlarını dibine koydum bakalım ne kadar faydalanabilecekler.
Bugün kovanlar niye bu kadar oğul veriyo diye kontrol ederken ,yine bir sürü memeye;hatta bir kovanda hem 6-7 tane ana memesi ve genç bir de ana geziyordu.En son arılıktan çıkarken yere bir baktım ölü bir ana , nereye baksam ana hayret :((



Hiç yorum yok: