13 Mayıs 2008 Salı

Oğula devam!!!

bugün öğlen arılığa gittiğimde oğul kokusu sürdüğüm bezde biri olmak üzere iki oğul zannettiğim durumla karşılaştım
ayrı ayrı kovanlara aldım


daha sonra akşamüstü arılığa geldiğimde o da ne kovanın biri boşalmış diğeri de sanki artmış
anladığım kadarı ile üstteki oğulun salkımı yere düşmüş ana da o bölümde kalmış.Bende iki oğul diye ayrı ayrı muamele yaptım gerçi onlar durumu düzeltti :))





bu sene kuvvetli kovanları iyi yönetemedim bir ara hava soğuk gidince 3.katı atamadığım kovanların hepsi oğula kaçtı.Yalçın Sezer Hoca da sitesinde belirtmiş gerçekten kuvvetli arıyı yönetmek zor.Keşke blogda sorduum Nisan ayında kendim bölseydim hayırlısı tecrübeye devam.Allah tan damızlık kovanım "Bağ güzeli" henüz oğul vermedi şu ana kadar verileri olumlu.




2 yorum:

emin benli dedi ki...

güzel oğul hayırlı uğurlu olsun.Bu sene oğul mevsimi olacağını HAYYAM
2 ay önceden söylemişti.Haklı çıktı.

Kenbiloğlu dedi ki...

Saol teşekkürler,gerçekten ben eski sayılmam ama biraz fazla oğul oldu bu sene

selamlar